środa, 11 maja 2016

Liebster Blog Award




Witajcie :) Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Marlenę z bloga Swedish Princesses. Oto moje odpowiedzi:

1. Chciałabyś połączyć swoją przyszłość z blogiem i królewską pasją?

Oczywiście, mam już nawet plan, jak to wszystko zrobić :)

2. Co najbardziej lubisz w blogowaniu ?

To, że mogę codziennie szukać nowych informacji o moich idolach, tłumaczyć z obcych języków (co bardzo lubię), pisać o wszystkim tutaj i dzielić się nowinkami z innymi.

3. Planujesz rozwijać swojego bloga?

Tak, mam taki zamiar.

4. Co jest Twoją największą pasją?

Oprócz blogowania, to kultura innych krajów, fotografia, muzyka, taniec, czytanie książek.

5. Jaką książkę możesz polecić?

Ja głównie czytam książki Harlana Cobena i przeczytałam wszystkie książki Dana Brown'a. Uwielbiam kryminały i fantasy.

6. Co sądzisz o Szwedzkiej Rodzinie Królewskiej?

Uwielbiam ich! Są naprawdę świetni, bardzo podoba mi się to, że są tak przyjaźni, nie boją się okazywać uczuć, widać, że bardzo się kochają. 

7. Kochasz to co robisz?

Oczywiście!

8. Jak spędzasz wolny czas?

Jeżeli już mam wolny czas, to czytam albo jakieś książki, albo śledzę Twittera (ta opcja najczęściej), ciągle czytam coś o członkach rodzin królewskich i książęcych, szukam więcej informacji. 

9. Najpiękniejsze miejsce w którym Byłaś?

Grecka wyspa, Skiathos. 


10. Czego najbardziej się boisz?

Na razie to przeżywam stresy związane ze szkołą ;)

11. Co robiłabyś, gdybyś nie interesowała się monarchią i pisała bloga?

Szczerze, to nie mam pojęcia. na pewno moje życie byłoby bardzo nudne. 


Dalej nominuję:

Martynę i Anię z bloga o Księciu Harry'm
Karolinę z bloga o Królowej Elżbiecie II
Anię z bloga o Królowej Letizii

Oto moje pytania:

1. Dlaczego prowadzisz bloga o takiej tematyce?
2. Z jakim członkiem Rodziny Królewskiej chciałabyś spędzić dzień?
3. Jaką Królewską Rezydencję chciałabyś odwiedzić?
4. Spotkałaś już swojego idola?
5. Czy masz zamiar rozwinąć swoją "królewską pasję" na szerszą skalę?
6. Członkiem jakiej rodziny królewskiej lub książęcej chciałabyś być? I jako kto? (Królowa, Księżna, Księżniczka)
7. Jakie języki obce znasz?
8. W jakiej sytuacji chciałabyś spotkać swojego królewskiego idola?
9. Jakie jest najpiękniejsze miejsce, w którym byłaś?
10. Do jakiej księżnej/księżniczki jesteś podobna? Według własnej opinii lub innych. 
11. Która księżna jest Twoją ulubioną?

7 komentarzy:

  1. Proponuję post o Royal Babies, które urodziły się w 2016. Mogłabyś zrobić 2 takie posty - pierwszy w czerwcu, w którym opiszesz dzieci urodzone w pierwszej połowie roku, a w grudniu z drugiej połowy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację, już odpowiedziałam na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy! Dzisiaj pojawią się odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne odpowiedzi świetny blog .Mam prośbe czy posiadadasz jakis adres do Parmy oprocz internetoweogo.Zgóry dziękuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubisz tłumaczyć z języków obcych. Kto wie, czy nie będziemy mieli drugiej Joasi tłumaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja pasją również jest fotografia i muzyka. :) Świetnie prowadzisz bloga!!!

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.