piątek, 27 maja 2016

Dwa listy z Anglii!

Witajcie :) Dzisiaj otrzymałam dwie odpowiedzi z Anglii. Pierwszą: od Williama i Kate, podziękowanie z okazji rocznicy ślubu. Muszę przyznać, że kiedy zobaczyłam wspólne zdjęcie pary na Twitterze i informację, że wysyłają to zdjęcie jako podziękowanie to bardzo się ucieszyłam, pewnie jak każdy, kto wysłał list :) 





Kolejna odpowiedź to podziękowanie za życzenia urodzinowe z okazji 1 urodzin księżniczki Charlotte. Zdjęcie również bardzo mi się podoba. Tradycyjnie z tyłu są wyrazy wdzięczności od rodziców księżniczki i pozdrowienia. 

Na odpowiedzi czekałam półtora miesiąca



A Wy, dostaliście już odpowiedzi? :)

6 komentarzy:

  1. Ja aktulanie czekam na odpowoedz od Markjsa Habsburga juz 1,5 msc :(. Sadzisz ze powinna juz za nidlugo byc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na obie odpowiedzi wciąż czekam, myślę, że to dlatego, że dość późno wysłałam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne jest to zdjęcie Williama i Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Mam nadzieję, że będą je jeszcze wysyłać ;)

      Usuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.