poniedziałek, 11 czerwca 2018

Królewscy Fani - jak to się zaczęło? cz. 7



Kochani! Zgodnie z Waszą prośbą dzisiejszą bohaterką będzie Marlena z  bloga o szwedzkich księżniczkach klik. Zapraszamy do czytania:)

by Marlena




 Od jak dawna interesujesz się rodzinami królewskimi i jak to wszystko się zaczęło?


Chyba właściwie byłoby powiedzieć, że od dzieciństwa. Kiedy byłam bardzo mała znalazłam u babci wydania Gali, Vivy i Życia na gorąco z 1997 roku w całości poświęcone księżnej Dianie. Tak naprawdę wszystko się zaczęło dopiero w 2009 roku za sprawą zaręczyn, a późnej ślubu księżniczki Victorii. Dobrze pamiętam jak oglądałam ślub Victorii i Daniela na TVN24 oraz wieczorem wszystkie wydania wiadomości, gdzie pojawiały się wzmianki o ślubie. Moje zainteresowanie monarchią,  w tamtym czasie, osiągnęło "apogeum" za sprawą ślubu księcia i księżnej Cambridge w 2011 roku. Finalnie w 2012 roku z powrotem bardzo zainteresowałam się Szwedzką Rodziną Królewską i tak zostało do dzisiaj. 


Która rodzina królewska jest Twoją ulubioną? Którą księżną / królową podziwiasz najbardziej i za co?


Oczywiście Szwedzka Rodzina Królewska. Ciężko wybrać jedną osobę, ale zdecydowanie jest to księżniczka Victoria, którą podziwiam od lat. Jest niezwykle aktywną i pracowitą osobą oraz daje przykład wielu ludziom. Każdy z nas może się z nią utożsamić i ona sama przypomina nam, że do rodzin królewskich należą osoby, które są takie jak my i tak jak my muszą zmierzać się z problemami. Victoria przeszła naprawdę wiele od walki z anoreksją do spotkania ukochanego mężczyzny i wytrwałego dążenia do możliwości poślubienia go pomimo wielu przeciwności. Podziwiam również księżną Mary z Danii, która tak jak Victoria ciężko i wytrwale pracuje. Osobiście dla mnie ważni są ludzie, to jacy są i co robią, a nie tylko co noszą. Chociaż i tak moim zdaniem zarówno Victoria jak i Mary mają wspaniały styl ubierania. 


Który książę / król jest według Ciebie najprzystojniejszy?



Książę Carl Philip ze Szwecji oraz książę Felix z Luksemburga. 


Czy często wysyłasz listy do członków rodzin królewskich? Która otrzymana odpowiedź jest Twoją ulubioną?


Obecnie znacznie mniej niż jeszcze kilka lat temu, ale mam sporo około 50 listów w swojej kolekcji. Teraz najczęściej wysyłam listy do Szwecji. 



Czy zbierasz jakieś pamiątki związane z rodzinami królewskimi ( filmy, wycinki z gazet, czasopisma, książki, gadżety)?



Jako, że jestem molem książkowym mam masę książek o rodzinach królewskich w kilku językach. Mam też sporo gazet, są to najczęściej prezenty od znajomych czy Czytelników bloga oraz wycinki z gazet, przede wszystkim zagranicznych, ze Szwedzką Rodziną Królewską. Gadżetów raczej nie zbieram, no może poza herbatą z pływającymi członkami Szwedzkiej Rodziny Królewskiej, którą dostałam od Czytelniczki oraz pocztówek z rodzinami królewskimi :)


Z jaką monarchinią chciałabyś się spotkać w przyszłości i dlaczego?



Chciałabym spotkać się z członkiniami Szwedzkiej Rodziny Królewskiej lub księżną Mary (i księciem Frederikiem :)) uważam, że są to wspaniali ludzie i chciałabym ich poznać.


Gdybyś mogła zamienić się na jeden dzień w księżniczkę / królową to którą byś wybrała i dlaczego?


 Prawdopodobnie chciałabym być księżniczką Victorią, księżną Sofią albo księżną Mary. Również wspaniale byłoby zostać chociaż na jeden dzień asystentką jednej z tych Pań.



by Marlena

by Marlena

by Marlena

by Marlena

8 komentarzy:

  1. Wielka kolekcja pełna ciekawych książek. Chętnie przeczytałabym Berło i krew i Cztery siostry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery siostry zdecydowanie polecam, czytałam parę miesięcy temu i moim zdaniem powinna znaleźć się na liście książek do przeczytania dla fanów rosyjskiej rodziny carskiej czy ogólnie historii XX wieku. Ciekawa zwłaszcza pod tym względem, że przedstawia rodzinę, a przede wszystkim OTMA od tej "zwykłej" strony

      Usuń
  2. A może by tak zrobić wywiad z Larissą,która wcześniej prowadziła tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :)
    Wspaniala kolekcja ;) Podziwiam twoja pasie do Szwedzkiej Rodzinny Krolewskiej wydaje mi sie ,ze ciezej zdobyc o nich wiedze ,zadziej odpisuja na nadeslana korespomdencje ,jeszcze raz gratuluje kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja Marleny robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.