wtorek, 19 czerwca 2018

Królewscy Fani - jak to się zaczęło? cz. 8



Kochani dziś zapraszamy Was do świata naszej czytelniczki - Agaty

by Agata


 Od jak dawna interesujesz się rodzinami królewskimi i jak to wszystko się zaczęło?
Moje zainteresowanie Rodzinami Królewskimi zaczęło się od ogłoszenia zaręczyn Kate i Williama czyli był to 16.11.2010 roku. Pamiętam, że usiadłam do oglądania telewizji i w Wiadomościach pierwsza informacją były właśnie te niezapomniane zaręczyny. Byłam zafascynowana i nadal jestem pierścionkiem zaręczynowym Kate i samą jej osobą i Williamem. Potem śledziłam przygotowania do ślubu. Na sam ślub czyli 29 kwietnia zostałam w domu i oglądałam cała transmisję. Chociaż się nie popłakałam ale wzdychałam i mówiłam, że Kate wygląda jak księżniczka z bajki o Kopciuszku. Potem było śledzenie ciąży Kate. Pamiętam, że byłam wtedy u babci na imieninach jak się dowiedziałam o ciąży. Lipiec był gorący od 1 lipca żyłam tylko jednym narodzinami Georga i nadszedł długo wyczekiwany dzień 22 lipca. Następne były narodziny Księżniczki Charlotte 2 maja był nie mniej ekscytujący a 23 kwietnia jeszcze bardziej bo byłam wtedy w szkole i cała klasa przeżywała że mną narodziny Louisa. 19 maja zapamiętam na długo, chociaż nie było mnie w Windsorze to czułam się tak jakbym tam była. Od samego rana oglądałam transmisje ze ślubu i czatowałam z Panią od angielskiego.

Która rodzina królewska jest Twoją ulubioną? Którą księżną / królową podziwiasz najbardziej i za co?


 Moja ulubiona rodzina królewska jest oczywiście Brytyjska Rodzina Królewska. Lubię ją za to, że mimo całego sztywnego protokołu potrafi łamać konwenanse. Niby nie okazują sobie czułych gestów publicznie, ale małe gesty sprawiają, że wiemy dużo więcej o ich uczuciach. Młodzi członkowie tej rodziny są otwarci na ludzi. Zauważyłam to podczas wizyty Kate i Williama w Polsce. Byłam wtedy w Gdańsku i miałam okazję uścisnąć im obojgu dłoń i zamienić parę słów. Myślę że jako jedyna nie krzyczałam a rozpłakałam się ze szczęścia jakie mnie spotkało. Było to moje wielkie marzenie. Zapamiętam ten dzień na długo.
Moja ulubiona księżna to Kate. Może to banalna odpowiedź, ale od samego początku mojej pasji jak to się mówi "poczułam do niej mięte " :) Podziwiam ją za jej otwartość do ludzi, zawsze się uśmiecha. Potrafiła zmienić monarchie nie do poznania, można powiedzieć, że przetarła drogę Meghan. Kate jest dla mnie wzorem do naśladowania pomaga ona dzieciom, które mają problemy psychiczne. Wiem jakie jest to ważne w dzisiejszych czasach, ponieważ sama miałam takie problemy całkiem niedawno.

Który książę / król jest według Ciebie najprzystojniejszy?

Myślę, że Harry. W sumie jak tak  pomyśleć to powiem, że William też nie jest brzydki i teraz jak zgolił pozostałości włosów z czubka głowy to naprawdę zrobił się ładny.


Czy często wysyłasz listy do członków rodzin królewskich? Która otrzymana odpowiedź jest Twoją ulubioną?

Mój pierwszy list jaki wysłałam był do księżnej Kate. Napisałam jej, powody dlaczego ja lubię i szanuję i zaprosiłam ja do Polski i dostałam dwa zdjęcia jedno jest ze chrzcin Charlotte a drugie Charlotte z Goergem. Jest to moja ulubiona odpowiedź. Pozostałe listy są od:Williama, Georga, Charlotte, Camilli, Karola, Elżbiety II, Sary księżnej Yorku, Eugenii, Meghan i Harrego. Oprócz tych listów jestem w posiadaniu dwóch odpowiedzi z Monako i jednej z Hiszpanii.


Czy zbierasz jakieś pamiątki związane z rodzinami królewskimi ( filmy, wycinki z gazet, czasopisma, książki, gadżety)?

Jestem w posiadaniu 8 książek o Brytyjskiej rodzinie królewskiej i czekam też na jedną jako prezent od rodziców na dzień dziecka o Harrym. Mam też pamiątki z Londynu z ubiegłego roku. To było moje drugie wielkie Marzenie. Wizytę w Londynie wspominam bardzo przyjemnie i miło. Najbardziej chciałam zwiedzić Tower of London i zobaczyć klejnoty koronne. Mam też wycinki z gazet oraz kolekcjonuje Dworskie Życie. Oglądam też wiele filmów o monarchii brytyjskiej. Ostatni film jaki obejrzałam to Victoria i Abdul Powiernik Królowej. Urzekł mnie ten film na końcu się popłakałam. Jestem w trakcie oglądania The Crown. Ostatnio po raz drugi obejrzałam Victorie. Oprócz książek o samej monarchii i filmów interesuje się też historia Anglii a w szczególności dynastia Todorów. 

Z jaką monarchinią chciałabyś się spotkać w przyszłości i dlaczego?

Chciałabym pojechać do Elżbiety II na herbatkę. Móc zobaczyć wszystkie zakamarki Pałacu Buckingham. Przyznam się po cichu, że chciałabym móc przymierzyć jedna z tiar, które posiada Królowa. 

Gdybyś mogła zamienić się na jeden dzień w księżniczkę / królową to którą byś wybrała i dlaczego?

 Z jednej strony chciałabym zamienić się z jakąś księżna na jeden dzień, ale z drugiej strony chciałabym móc zamienić się w najlepsza przyjaciółkę Kate. Pójść z nią na spacer z dziećmi i z Lupo. Po spacerze pójść do Pałacu Kensington na kawę, herbatę. A na obiad zrobić z nią pyszna pizze dla dzieci, a dla dorosłych curry, które uwielbiają. A pod wieczór usiąść i obejrzeć cały sezon Gry o tron. Pamiętam, że kiedyś w wywiadzie mówili o tym, że oglądają ten serial. 


by Agata

by Agata

by Agata

by Agata

by Agata

by Agata

by Agata

Bardzo dziękujemy Agacie i już zapraszamy Was na kolejną część serii, która ukaże się 24 czerwca.

5 komentarzy:

  1. Czy książkę o Harrym posiadasz w języku angielskim, czy polskim?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może królewscy fani w takich postach mogliby zostawić ze sobą jakiś kontakt, typu instagram albo twitter? Byłoby fajnie trochę "poznać" tą społeczność bo bardzo mało jest takich ludzi w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.