niedziela, 24 czerwca 2018

Królewscy Fani - jak to się zaczęło? cz. 9



Kochani! Dzisiejszy post będzie poświęcony Asi - na pewno dobrze Wam znanej z bloga o rodzince z Monako klik, a także wcześniejszej autorce Blue Blood. 
Zapraszamy serdecznie!

by Asia




Od jak dawna interesujesz się rodzinami królewskimi i jak to wszystko się zaczęło? 

Moje zainteresowanie rozpoczęło się, jak chyba większości fanów, od ślubu Williama i Kate. Tego dnia byłam w szkole, chodziłam jeszcze do podstawówki. Pamiętam, że nauczycielki cały czas komentowały suknię ślubną Kate. Kiedy wróciłam do domu, na każdym kanale słyszałam tylko "William i Kate". Postanowiłam poszukać o nich informacji. I tak się zaczęło. Cały rok czytałam artykuły na zmianę o Kate i Dianie, zadawałam mamie tysiące pytań o księżną Walii. Rok później zainwestowałam w cztery królewskie książki i zaczęłam poznawać wszystkie rodziny królewskie. Nie było to moją wielką obsesją, bardzo lubiłam o nich czytać i to było tyle. Kiedy ogłoszono, że Kate jest w ciąży ucieszyłam się, ale nie przeżywałam tego tak jak teraz. Wszystko zmieniło się w 2015 roku, kiedy wkroczyłam w blogosferę. Pisałam bloga o hrabinie Sophie, jakiś czas byłam też tutaj, jednak stanęło na Rodzinie Książęcej z Monako. W 2015 zaczęłam wysyłać listy do rodzin królewskich, wtedy to nie było jeszcze tak popularne jak jest teraz. Na ten moment mam 100 odpowiedzi, nie tylko od panujących monarchów, ale też od zdetronizowanych. 

Która rodzina królewska jest Twoją ulubioną? Którą księżną / królową podziwiasz najbardziej i za co?

Moja ulubiona to Rodzina Książęca z Monako. Ciężko wybrać mi jedną księżną, czy królową, którą podziwiam. Księżną Charlene szanuję za to, że wkłada mnóstwo pracy i serca w działalność swojej fundacji. Pomimo tego, że nie ma zbyt wielu wyjść, zresztą jak cała rodzina książęca, to stara się dopełniać celów swojej fundacji. Organizuje różne zajęcia dla dzieci, gromadzi pieniądze, które mają im pomóc i przede wszystkim działa nie tylko w Monako, ale też w Afryce! Zresztą księstwo jest bardzo małe i nastawione głównie na "luksusowe zajęcia", co może być skutkiem takiej aktywności. Bardzo lubię księżniczkę Victorię i księżną Sofię i podziwiam je za to, że wykonują tak wiele obowiązków. Są świetnymi ambasadorkami Szwecji za granicą i jestem przekonana, że Vic będzie w przyszłości wspaniałą królową. 

Który książę / król jest według Ciebie najprzystojniejszy? 

Książę Carl Philip ze Szwecji :)

Czy często wysyłasz listy do członków rodzin królewskich? Która otrzymana odpowiedź jest Twoją ulubioną? 

Teraz nie robię tego tak często jak kiedyś. Staram się wysyłać listy na jakieś ważne okazje. Bardzo lubię odpowiedzi z Monako. Księżna Charlene podpisuje listy własnoręcznie. Podobnie jak księżna Camilla. Oprócz tego podoba mi się odpowiedź z Norwegii, wszystkie ze Szwecji i od zdetronizowanych monarchii. najczęściej odpisują własnoręcznie :) na ten moment mam 100 królewskich odpowiedzi, najwięcej od Brytyjskiej Rodziny Królewskiej i Monakijskiej Rodziny Książęcej. Co więcej, mam odpowiedzi od każdej monarchii europejskiej (włącznie z Watykanem i Andorą) i kilku zdetronizowanych :)

Czy zbierasz jakieś pamiątki związane z rodzinami królewskimi ( filmy, wycinki z gazet, czasopisma, książki, gadżety)? 

Tak, zbieram. Nie kupuję wszystkich gazet, tylko te, które najbardziej mi się podobają ;) Jeśli chodzi o gazety, to kupuję przede wszystkim zagraniczne, np.kiedy byłam w Anglii kupiłam trochę angielskich suwenirów. Uważam, że to jest świetną pamiątką i przede wszystkim wiarygodną. W końcu angielscy reporterzy wiedzą dużo więcej niż nasi polscy dziennikarze, o czym przekonaliśmy się już nie raz ;) Królewskich książek mam aż nadto, ale cały czas szukam ;)

Z jaką monarchinią chciałabyś się spotkać w przyszłości i dlaczego?

Bardzo chciałabym się spotkać z księżną Charlene i księżniczką Victorią. Bardzo je lubię i szanują za to, co robią. Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda.

Gdybyś mogła zamienić się na jeden dzień w księżniczkę / królową to którą byś wybrała i dlaczego? 

Ta odpowiedź może zdziwić, ale chciałabym zamienić się z królową Letizią. Pełni bardzo dużo obowiązków i sądzę, że właśnie dlatego to byłby dobry pomysł. A idealny dzień na taką zamianę to dzień, w którym miałaby dużo spotkań. Chciałabym zobaczyć, jak radzi sobie z tym królowa.

Co sądzisz o nowej brytyjskiej księżnej i czy według Ciebie dobrze sobie radzi?


Połączyłam te pytania, bo odpowiedź będzie podobna. To dopiero początek pracy Meghan, więc ciężko jakoś pełniej to opisać. Lubię ją, myślę że jak dotąd dobrze sobie radziła. Widać, że jest jeszcze zagubiona, ale odnalezienie się w tym wszystkim zajmie trochę czasu, to zupełnie nowa rzeczywistość. Wsparcie Harry'ego dużo jej daje. Mam nadzieję, że później "nie spocznie na laurach" i będzie dalej się tak aktywnie angażować. 

Jak podoba Ci się jej styl?


Co do stylu, nie mogę jednoznacznie określić, czy podoba mi się czy nie. Niektóre stylizacje są bardzo ładne, a już kolejne w ogóle mi się nie podobają. Meghan ma swój własny styl, nowoczesny, czasami udziwniony, co jest ciekawe i takie nieoczywiste, bo na pewno nie możemy liczyć na nudę tak jak w przypadku niektórych księżnych, czy królowych. 

by Asia

by Asia

by Asia

by Asia

by Asia


by Asia

by Asia

by Asia


by Asia

Bardzo dziękujemy Asiu!

4 komentarze:

  1. Super post :)
    Cudowna masz kolekcje :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,ja ostatnio bardzo polubiłam Rodzine Królewska z Monako.Bibioteczka wspaniala :) Gratulacje !!!:)

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.