poniedziałek, 4 czerwca 2018

Królewscy Fani - jak o się zaczęło? cz. 6



Kochani! Dziś kolejny post z serii " Królewscy..."

Zapraszamy do świata Kasi z blogowaniezk klik

by Kasia


Od jak dawna interesujesz się rodzinami królewskimi i jak to wszystko się zaczęło?
Od kiedy pamiętam moja mama opowiadała mi o Księżnej Dianie, która zginęła tragicznie gdy ja byłam mała. Kilka lat temu w wakacje w 2010 roku mając czas, możliwość i dostęp do internetu zaczęłam zgłębiać informacje na temat najpopularniejszej brytyjskiej rodziny. Czytałam artykuły, biografie, oglądałam zdjęcia i powoli zaczynałam się fascynować tym tematem. Kiedy w listopadzie tegoż roku ogłoszono zaręczyny syna Księżnej Diany- Księcia Williama byłam uradowana. Obejrzałam zdjęcia i dostępne filmiki. I wtedy wiedziałam jedno. Chcę ich spotkać kiedyś na żywo i z nimi porozmawiać. Wtedy niewinne marzenie, które z każdym dniem rosło przerodziło się w ogromny cel. Od momentu ogłoszenia zaręczyn śledziłam przygotowania do królewskiego ślubu a następnie wszystkie poczynania tej pary. Jakiś czas później odkryłam blog o Księżnej Kate a następnie kolejne: o Księżniczce Victorii oraz Księżnej Mary. Zaczęłam czytać te blogi oraz inne blogi o królewskiej tematyce regularnie a w 2016 roku postanowiłam założyć własnego bloga by dzielić się swoimi przemyśleniami.

Która rodzina królewska jest Twoją ulubioną? Którą księżną / królową podziwiasz najbardziej i za co?
Moją ulubioną jest zdecydowanie Brytyjska Rodzina Królewska. Pierwsza, którą poznałam. Jej członkowie są moim zdaniem interesującymi ludźmi ;) Podziwiam Królową Elżbietę II za to, że od wielu lat zasiada na tronie i realizuje zamierzone kiedyś cele.


Który książę / król jest według Ciebie najprzystojniejszy?
Książę Harry :)


Czy często wysyłasz listy do członków rodzin królewskich? Która otrzymana odpowiedź jest Twoją ulubioną?
Listy do członków rodzin królewskich wysyłam od 2014 roku. A od jakiegoś czasu już regularnie. Zawsze na początku miesiąca przygotowuję kilka listów a następnie wysyłam je do poszczególnych osób. Nie mam ulubionej odpowiedzi jednak pierwsza, którą dostałam (od Księcia i Księżnej Cambridge) jest dla mnie wyjątkowa- dlatego, że pierwsza i że dostałam ją w święta. Jeśli jednak miałabym wskazać najważniejszą odpowiedź będzie to list od Księcia Harry’ego, który otrzymałam w zeszłym roku i który jest dość osobisty.


Czy zbierasz jakieś pamiątki związane z rodzinami królewskimi ( filmy, wycinki z gazet, czasopisma, książki, gadżety)?
Tak :) Od 2013 roku kiedy dostałam gazetę o narodzinach Księcia Georga zbieram gazety. Czasami również wycinam artykuły. Zrobiła się już z tego całkiem spora kolekcja z której jestem bardzo dumna i którą uwielbiam przeglądać. Posiadam kilka książek o rodzinach królewskich, mam kilka kubków, 3 magnesy na lodówkę i kilka pocztówek. Moja kolekcja nie jest imponująca ale stale się powiększa i sprawia mi ogromną radość :)

Z jaką monarchinią chciałabyś się spotkać w przyszłości i dlaczego?
W przyszłości chciałabym spotkać się z Królową Elżbietą II. Jest instytucją sama w sobie ale i ciekawą osobą z poczuciem humoru. Myślę, że byłoby to miłe spotkanie ;)

Gdybyś mogła zamienić się na jeden dzień w księżniczkę / królową to którą byś wybrała i dlaczego?
Wybrałabym Księżną Kate. Jest moją ulubioną Księżną. Podziwiam jej pracę, sposób bycia i zaangażowanie w ludzkie problemy.


by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia


by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

by Kasia

Kasiu, bardzo dziękujemy za odpowiedzi! 



Już wkrótce zapraszamy na kolejny post z tej serii:) 

10 komentarzy:

  1. Kasia, czekałam aż będziesz bohaterką tej serii!
    Super dowiedzieć się więcej o Twojej fascynacji monarchią :)
    Kolekcja gazet, książek i innych fantów robi wrażenie. Cieszy mnie fakt, że stale się powiększa :)
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa! Jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Gratulacje Kasiu wspanialej kolekcji!!:) Uwielbiam czytac twojego bloga i bardzo sie ciesze ,ze jestes bohaterka tej notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję za przemiłe słowa!
      Jest mi naprawdę bardzo miło :)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę ze to ty Kasiu jestes bohaterka tego wywiadku.Kolekcja imponująca a kubki sa cudowne chcialabym mieć chociaz jeden taki :)
    Jeszcze raz Gratulacje !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wywiadu :);)

      Usuń
    2. Mam podobne marzenie aby miec choc jeden tak uroczy kubek :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa!
      Jest mi bardzo bardzo miło :)

      Usuń
  4. Świetnie ktoś zrobił fotomontaż Kate z nowonarodzoną Charlotte i Williama z George.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny co wy na to żeby zaangażować autorki z bloga o księciu i księżnej Sussex? Mało o nich wiemy, a blog już kilka lat prężnie działa.

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.