czwartek, 15 lutego 2018

Królewska korespondencja - Luksemburg, Francja, Hiszpania, Monako, Szwecja, Wielka Brytania




Gabrysia

1 lutego otrzymałam kartkę z Hiszpanii z pięknym zdjęciem, życzeniami świątecznymi i nadrukowanymi podpisami. Czekałam miesiąc i trzy tygodnie.








14 lutego dotarła do mnie kartka z podziękowaniem za życzenia urodzinowe od księżnej Kate. Użyto tego samego zdjęcia co w zeszłym roku. Czekałam miesiąc.




Tego dnia otrzymałam także standardową karteczkę z podziękowaniem za życzenia urodzinowe od księżnej Charlene z nadrukowanym podpisem księżnej. Czekałam miesiąc.





Marta


30 stycznia dotarła do mnie odpowiedź od Księżnej Claire. Czekałam miesiąc i 17 dni.




Ostatniego dnia stycznia otrzymałam 2 odpowiedzi.

Pierwsza to podziękowanie za życzenia świąteczne od Księcia Vendome z Francji. 


Odpowiedź jest napisana własnoręcznie przez Księcia Jeana.

Co ciekawe w kopercie znalazłam także list z zawiadomieniem o śmierci hrabiego Clermont - brata Księcia Jeana ( zmarł 31 grudnia ). Pisałyśmy o tym tutaj



Drugi list natomiast nadszedł z Hiszpanii od Królowej Letizi. Czekałam miesiąc i 18 dni.
Karteczka od Królewskiej Rodzinki zawiera piękne zdjęcie i nadrukowane podpisy.




9 lutego dotarła do mnie odpowiedź ze Szwecji. Jest to podziękowanie za życzenia z okazji chrztu Księcia Gabriela. Na karteczce znajdują się nadrukowane podpisy. Czekałam 2 miesiące i 11 dni.




12 lutego otrzymałam kartkę od Księżnej Kate z podziękowaniem za życzenia urodzinowe. Czekałam miesiąc i 4 dni.




Dzień później dostałam podziękowanie od Księżnej Charlene w odpowiedzi na życzenia urodzinowe. Karteczka zawiera nadrukowany podpis Księżnej. Czekałam miesiąc i 5 dni.




 A co tam w Waszych skrzynkach?

8 komentarzy:

  1. Gratulacje zwłaszcza kartka od ksiecia Vendome jest niezwykła :) po długich oczekiwaniach i do mnie w końcu dotarły listy z Hiszpanii i ze Szwecji

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj przyszła do mnie odpowiedź od Królowej Elżbiety II i księcia Filipa z okazji ich 70 rocznicy ślubu :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Waszych odpowiedzi, a zwłaszcza z Francji (takie kartki chyba rzadko się zdarzają). Ja czekam na odpowiedź od księżnej Mary i czekam na kartkę od księżnej Charlene, ale może niedługo dojdzie bo jak Wy już macie to wkrótce i ja dostanę.
    Tak w ogóle dziękuję za uwzględnienie mojej prośby odnośnie informacji dotyczącej rodzaju podpisów.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z Hiszpanii niesłychanie elegancka,a list z Francji bardzo niezwykły.Szkoda,że nie dali żadnego zdjęcia Charlene.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne, że dali to samo zdjęcie Kate co rok temu. Na tyle zdjęć co się jej robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spodziewałam się nowego -tego wydanego jako oficjalne w niebieskiej garsonce.

      Usuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.