niedziela, 23 grudnia 2018

Królewskie odpowiedzi: Hiszpania, Wielka Brytania,Belgia


Dziś zapraszamy Was do zobaczenia naszych nowych królewskich listów.


Gabrysia

27 listopada otrzymałam przepiękną kartkę z okazji ślubu księżniczki Eugenie i Jacka Brooksbank. Ponieważ życzenia do nich wysłałam troszkę później, czekałam nieco ponad trzy tygodnie.








Marta



16 listopada otrzymałam piękną przesyłkę z Hiszpanii, w której znalazłam już trzeci w mojej kolekcji portret członka tej rodziny królewskiej...tym razem Królowej Sofii.


by Marta

by Marta

by Marta

by Marta

Podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich portret przyszedł listem poleconym:) Był odpowiedzią na moje życzenia z okazji 80 urodzin Królowej. Dołączono także karteczkę z podziękowaniem za życzenia.Czekałam 22 dni.

by Marta/ poprzednie odpowiedzi z Hiszpanii


3 grudnia dotarła do mnie odpowiedź od Królowej Elżbiety II w odpowiedzi na życzenia rocznicowe.
Czekałam 2 tygodnie.


6 grudnia znalazłam w skrzynce list z Belgii od Królowej Matyldy. Była to odpowiedź na życzenia rocznicowe. W kopercie znalazłam 3 zdjęcia oraz karteczkę:) Czekałam tylko 12 dni.






A jak tam u Was? Skrzynki pełne?

6 komentarzy:

  1. Przepiękna i wzruszająca odpowiedź Eugenie i Jacka- od razu musiało się zrobić miło na sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elisabeth już jaka duża :)

    Dziewczyny mam propozycję, w poprzednim podsumowaniu były wszystkie sukienki,suknie "Księżniczek", może w tym roku kreacje,które "Księżniczki miały po raz pierwszy,czyli coś nowego. Co wy na to? to tylko taka mała propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł :) nie wiem czy uda nam się go zrealizować w tym roku bo posty są już przygotowane, ale będziemy o tym pamiętać.

      Usuń
  3. Dziewczyny gratuluje pięknych odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje też mam w swojej kolekcji odpowiedzi od królowej Sofii i Eugenii na list od Filipa i Matyldy jeszcze czekam

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.