środa, 9 listopada 2016

Królewscy Fani - jak to się zaczęło cz.4

Kochani!  Zapraszamy Was do zapoznania się z czwartą częścią serii "Królewscy Fani - jak to się zaczęło?"
Dziś poznacie Pawła i jego wspaniałą kolekcję:)

Od jak dawna interesujesz się rodzinami królewskimi i jak to wszystko się zaczęło?

Paweł:Rodzinami królewskimi zacząłem się interesować od ślubu Kate i Williama.
Monarchia zawsze była mi bliska bo jestem także pasjonatem historii .



Która rodzina królewska jest Twoją ulubioną? 

Paweł:Moją ulubioną rodziną królewską jest Hiszpańska Rodzina Królewska, ale uwielbiam także rodzinę królewską ze Szwecji i Dani.

Którą księżną / królową podziwiasz najbardziej i za co?

Paweł:Najbardziej podziwiam królową Sofię, że dla dobra rodziny umiała razem z mężem królem Juan Carlosem reprezentować Hiszpanię wiedząc że król ją zdradzał.

Która księżniczka  / królowa  jest według Ciebie najpiękniejsza?

Paweł:Według mnie najpiękniejszą królową jest królowa Letycja, a także królowa Maxima.
Najpiękniejszą księżniczką według mnie jest księżniczka Marie z Danii.

Jeśli mógłbyś zmienić się na jeden dzień w księcia to którego byś wybrał i dlaczego ?

Paweł:Trudne pytanie, ale chyba w księcia Carla Philipa z Szwecji.

Czy często wysyłasz listy do członków rodzin królewskich? Która otrzymana odpowiedź jest Twoją ulubioną?

Paweł: Listy do rodzin królewskich zacząłem wysyłać dopiero od kwietnia tego roku więc jestem dopiero na początku tej drogi ale moja kolekcja ciągle się powiększa. W najbliższym czasie  planuje wysłać list do Hiszpanii , a kolejne listy dopiero na święta . Moją ulubioną odpowiedzią jest odpowiedź listowna z Hiszpanii z pięknym zdjęciem.

Czy zbierasz jakieś pamiątki związane z rodzinami królewskimi( filmy, wycinki z gazet, czasopisma, książki, gadżety)?

Paweł: Na razie nie posiadam żadnej książki o rodzinie królewskiej , ale zbieram królewskie zdjęcia które otrzymuje wraz z odpowiedziami listownymi.

Z jaką monarchinią chciałbyś się spotkać w przyszłości i dlaczego?

Paweł: Moim marzeniem jest spotkanie się z królową Letycją, Maximą , księżniczkami Marie z Danii i  Claire z Luksemburga.


Kolekcja Pawła:)













Serdecznie dziękujemy Pawłowi i gratulujemy mu pięknej kolekcji listów:)


5 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałej kolekcji! Jest naprawdę imponująca. Zazdroszczę Ci niektórych listów( szczególnie tych z Grecji) :) Seria "Królewscy Fani" jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kolekcja listów, zazdroszczę i gratuluję ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kolekcja. Podobają mi się listy szczególnie z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolekcja !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.