środa, 2 listopada 2016

Królewscy Fani - jak to się zaczęło cz.3

Kochani! Dziś zapraszamy Was do zapoznania się z trzecią częścią serii "Królewscy Fani - jak to się zaczęło?"
Bohaterem tego postu będzie Kuba z bloga Royal Letters.


Od jak dawna interesujesz się rodzinami królewskimi i jak to wszystko się zaczęło?

Kuba: Podczas 1. ciąży Kate. Zacząłem się tym interesować. Potem Kate urodziła, postanowiłem napisać list i... MAMY TO! Z biegiem czasu moje serce skradła historia słynnych władczyń. Uważam, że kobiety mają o wiele ciekawsze biografie.



Która rodzina królewska jest Twoją ulubioną? 

Kuba:Brytyjska :) Jest chyba taka najbardziej magiczna i ma takiego starego ducha. Dzieje się tak może dzięki Elżbiecie II i to jest fajne :) Inne monarchie chyba czegoś takiego nie mają :)


Którą księżną / królową podziwiasz najbardziej i za co?

Kuba:Nie wiem, czy którąś podziwiam :) Teraz bardziej zajmuje się królewską historią. Lubię cesarzową Sisi, a ostatnio w mojej głowie pojawił się pewien pomysł związany z postacią sułtanki Kösem. Jeśli kiedyś uda mi się go zrealizować, podzielę się nim z Wami :)

Która księżniczka  / królowa  jest według Ciebie najpiękniejsza?

Kuba:Może Królowa Rania? Jest bardzo ładna. Ma ładną karnację, głębokie oczy.Czasami wygląda znaczniej młodziej niż w rzeczywistości.


Jeśli mógłbyś zmienić się na jeden dzień w księcia to którego byś wybrał i dlaczego ?

Kuba:Księcia Williama. Wydaje się sympatyczny. Jest moim ulubionym współcześnie żyjącym royalsem :)

Czy często wysyłasz listy do członków rodzin królewskich? Która otrzymana odpowiedź jest Twoją ulubioną?

Kuba: Dawniej robiłem to częściej. Teraz już dłuższy czas nie wysyłam, ale mam już upatrzoną nową królewską adresatkę :) Teraz leżąc w gipsie, trudno pisać listy. Z racji tego, że jestem zagipsowany, posłużę się zdjęciami z bloga :) Moją ulubioną odpowiedzią jest odpowiedź od arcyksięcia Markusa Habsburga, prawnuka Elżbiety Bawarskiej.


Czy zbierasz jakieś pamiątki związane z rodzinami królewskimi( filmy, wycinki z gazet, czasopisma, książki, gadżety)?

Kuba:Jeśli chodzi o rodziny królewskie żyjące dzisiaj to raczej nie :) Mam wiele książek o faraonach, filmów zresztą też. Kiedy byłem mały i miałem świra na punkcie Egiptu, zbierałem serię książek wraz z filmami, która chyba nazywała się ''Tajemnice Starożytnych Cywilizacji''. Teraz nie mogę zrobić jej zdjęcia, więc kiedyś, być może, zrobię o niej post :)


Z jaką monarchinią chciałbyś się spotkać w przyszłości i dlaczego?
Kuba: Prawdopodobnie z Królową Ranią lub Elżbietą II, gdyż wydają się one najsympatyczniejsze:-) 


Kolekcja Kuby:)






Serdecznie dziękujemy Kubie i zapraszamy na www.royal-letters.blogspot.com

7 komentarzy:

  1. Świetny post! Mam nadzieję,że pojawi się jeszcze sporo postów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :)
    zapraszam na mój blog: blogowaniezk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. BARDZO dziękuję za to, że 3 września (pamiętam, pamiętam :) zaproponowałyście mi współpracę. To było cudowne- spełniło się moje marzenie o współpracy międzyblogerskiej. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja listów robi wrażenie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolekcja , Gratuluje !!!
    A czy często wysyłasz listy do Hiszpanii i Luxmeburgu i Holandii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Do Luksemburga raz, do Holandii i Hiszpanii jeszcze nigdy, muszę się w końcu zebrać :-)

      Usuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.