środa, 12 lutego 2020

Stylizacja miesiąca: styczeń 2020


Pora wybrać najlepszą stylizację ubiegłego miesiąca. Czeka na Was pięć wyjątkowych, wieczorowych kreacji, która z nich okaże się zwycięska? Przekonajmy się! Głosować możecie TUTAJ do 14 lutego do godz. 19.00.

1.



2.

3.

4.

5.


***

Jak widzicie, ostatnią ankietę (Link) wygrała stylizacja księżnej Sofii nr 1 (97/175 głosów, 55,4%). Pozostałe miejsca:

Miejsce 2: Królowa Mathilde nr 5 - 73/175 głosów, 41,7%

Miejsce 3: Księżna Kate nr 2 - 71/175 głosów, 40,6%


11 komentarzy:

  1. Piekielnie trudny wybór. Ogromnie się cieszę, że jest możliwość wybrania więcej niż 1 kandydatury, choć i tak mam dylemat, bo prócz Kate wybrałabym wszystkie stylizacje! :D Po dłuższym zastanowieniu zdecydowałam się jednak odrzucić Sofię, bo już ją w niej widziałam. Natomiast którejkolwiek kreacji z wielkiej trójki nie mam jak odrzucić... Mary prezentuje się bowiem ogromnie elegancko (być może kiedyś już w niej wystąpiła, ale nie pamiętam tego, a poza tym to prawdziwy royal glamour), u Letizii ujmuje mnie żywy kolor oraz nowocesny i minimalistyczny krój, a granatowa suknia Stephanie to mój absolutny faworyt, jeśli chodzi o kreacje ciążowe (i kreacje Stephanie też).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mój wybór to obydwie suknie Kate

      Usuń
    2. Obydwie suknie Kate? Przecież jest tylko jedna - i to sukienka, nie suknia wieczorowa.

      Usuń
  3. Trudny wybór. Waham się pomiędzy 1 a 4.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja Kate - nr 4

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.