poniedziałek, 16 lutego 2015

Nowe zdjęcie Liechtensteinskiej Rodziny Książęcej!

W związku z 70-tymi urodzinami Księcia Hansa-Adama II przeprowadzono wiele wywiadów z członkami LRK, ale wczoraj Pałac opublikował coś, czego się zupełnie nie spodziewałam- najnowsze zdjęcie całej rodziny. Jest to kolaż, do którego pozowali osobno: Para Książęca oraz ich dzieci z rodzinami.
Ostatnie takie zdjęcie, na którym widzimy całą rodzinkę pochodzi sprzed kilku lat i jest już mało aktualne.






Dzieci tak urosły, że ledwo je poznaję. Oto legenda dla tych, którzy się nie do końca orientują w tej licznej rodzinie:

1) Książę Hans-Adam II
2) Księżna Marie
3) Książę Constantin
4) Księżniczka Georgina "Gina"
5) Książę Benedikt
6) Książę Moritz
7) Księżna Marie
8) Marie von Lattorff
9) Elisabeth von Lattorff
10) Anna von Lattorff
11) Sophie von Lattorff
12) Księżniczka Tatjana
13) Philipp von Lattorff
14) Maximilian von Lattorff
15) Camilla von Lattorff
16) Lukas von Lattorff
17) Książę Maximilian
18) Książę Alfonso
19) Księżna Angela
20) Książę Joseph-Wenzel "Wenzel"
21) Książę Georg
22) Dziedziczna Księżna Sophie
23) Książę-Regent Alois
24) Księżniczka Marie-Caroline
25) Książę Nikolaus



Jak Wam się podoba kolaż?

14 komentarzy:

  1. Super pomysł na zdjęcie coś nowego i oryginalnego :) /Lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takie oto pytanie :D Gdzie na Wikipedii znajdę coś o Księciu Georg'u z Austrii? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten kolaż to zawsze 'coś' innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju! Trafiłam na tego bloga zupełnie przypadkowo i pierwsze co zobaczyłam, to post o mojej ulubionej rodzinie panującej <3 Media w ogóle nie interesują się Liechtensteinem, a i w 'polskim' internecie nie wiele można znaleźć informacji na ten temat. Dziękuję Ci bardzo za zwrócenie uwagi na nią. Z pewnością zostanę tu dłużej, zwłaszcza przez wzgląd na swoich ulubieńców. Mam nadzieję, że nie zabraknie notek o nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i postaram się sprostać Twoim oczekiwaniom względem bloga :)

      Usuń
    2. Zrobisz post z okazji urodzin stephanie z luxemburga?

      Usuń
    3. Właśnie się robi ;)

      Usuń
  5. http://historia.newsweek.pl/bezcenne-klejnoty-rosyjskich-carow,artykuly,357311,1.html -bardzo ciekawy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link. Artykuł bardzo mnie zaciekawił :)

      Usuń
  6. A mnie się podoba :) Chociaż mogliby zrobić jeszcze jedną fotografię, na której cała rodzina jest razem. Ponadto ciekawy pomysł z "numerkami", tj. opisem. Bardzo przydatne, zwłaszcza w kwestii najmłodszych członków rodziny.

    Ileana

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.