sobota, 29 kwietnia 2017

Nasze ostatnie królewskie odpowiedzi - z Luksemburga, Belgii i Wielkiej Brytanii

Dziś mamy dla Was dawno nie publikowany post z królewskimi odpowiedziami, które dostałyśmy ostatnio.

Marta

13 kwietnia wysłałam życzenia urodzinowe do Króla Filipa. Po 11 dniach otrzymałam tradycyjną karteczkę z podziękowaniami.






28 kwietnia natomiast dotarła do mnie odpowiedź na życzenia urodzinowe, które wysłałam do Księżnej Claire. Dostałam karteczkę z odpowiedzią oraz zdjęcia Pary Książęcej z Amalią. Trochę żałuję, że nie wysłali nowszego, ale i tak jestem zadowolona. Czekałam miesiąc i 7 dni.





Gabrysia

Na początku marca wysłałam list do księcia i księżnej Cambridge w związku z ogłoszeniem ich wizyty w Polsce. Odpowiedź otrzymałam po miesiącu, 4 kwietnia.



Także w marcu i również do pary książęcej wysłałam kolejny list w związku z ich wizytą w paryżu. Na odpowiedź czekałam prawie miesiąc.



10 kwietnia wysłałam życzenia urodzinowe do króla Philippe. Odpowiedź - którą była tradycyjna karteczka - nadeszła po dokładnie dwóch tygodniach.




10 kwietnia wysłałam list do księcia Karola i księżnej Camilli z nieco spóżnionymi życzeniami z okazji ich 12. rocznicy ślubu. Wspomniałam w nim również o zakończonej podrózy po Europie, dlatego oprócz tradycyjnej kartki ze zdjęciem otrzymałam list. Odpowiedź nadeszła po dokładnie 17 dniach.







A jak tam u Was? Jakie królewskie listy ostatnio dostaliście, a na jakie jeszcze czekacie? :)

1 komentarz:

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.