niedziela, 19 lutego 2017

Listy z Luksemburga, Monako, Wielkiej Brytanii

Kochani! Dziś zapraszamy Was serdecznie do obejrzenia naszych ostatnich królewskich listów:)

Gabrysia

Na początku grudnia wysłałam list z życzeniami świątecznymi i noworocznymi do królowej Elżbiety i księcia Filipa. 26 stycznia otrzymałam odpowiedź, którą jest list z Sandringham House. Czekałam prawie dwa miesiące.







Na początku grudnia wysłałam gratulacje do księżnej Claire i księcia Felixa z okazji narodzin ich syna. 2 lutego otrzymałam odpowiedź - typową kartkę z podziękowaniami, niestety bez zdjęcia. Czekałam dwa miesiące i 1 dzień.





Marta


2 lutego otrzymałam odpowiedź na gratulacje, które wysłałam z okazji narodzin Księcia Liama.
Czekałam 2 miesiące i 2 dni.


11 stycznia wysłałam życzenia urodzinowe do Księżnej Hanoweru. Na początku lutego nadeszła odpowiedź. Czekałam 3 tygodnie.


3 lutego dotarła do mnie odpowiedź na życzenia świąteczne, które wysłałam do Claire i Felixa,
Czekałam prawie 2 miesiące.


6 grudnia wysłałam życzenia świąteczne do Królowej Elżbiety II. Odpowiedź dostałam po 2 miesiącach.



14 lutego dotarła do mnie odpowiedź na życzenia urodzinowe które wysłałam Księżnej Kate,
Czekałam miesiąc i 10 dni.



A jak tam u Was? Dostaliście ostatnio jakąś odpowiedź?

7 komentarzy:

  1. u mnie ostatnio nic nowego :( czekam, czekam i się doczekać nie mogę ;)
    gratuluję, pozdrawiam i zapraszam na blogowaiezk

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!
    Ja wciaz czekam jeszcze na list swiateczny z Holandii, ale chyba o mnie juz zapomnieli. A poza tym jeszcze na listy urodzinowe od ksieznej kate, krolowej matyldy, ksieznej stephanie, ksiecia Hansa Adama i na list od Paoli w zwiazku z jej stanem zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Szkoda,że listy są bez zdjęć,ale odpowiedź od księżnej Kate jest wisienką na torcie: )

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nowych listów ja też już dostałam kartkę od Kate wysłałam jeszcze do Królowej Elżbiety z okazji szafirowego jubileuszu i do Holandii na rocznicę ślubu pary królewskiej czekam jeszcze na odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od królowej zawsze dostawałam podpisane ręcznie listy przez Lady-in-waiting i napisem Dear Miss Agnieszka... :) Myślałam, że wszystkim tak piszą..
    Piękna kolekcja, gratuluję kolejnych odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze. Zauważyłam, że jak jest jakaś "większa" okazja i muszą odpowiedzieć na dużą liczbę listów, to zazwyczaj jest bez podpisu ;) Szkoda, że nie pomyśleli, aby wysyłać pocztówki ze zdjęciem królowej i z podziękowaniami tak jak robi to zawsze Kensington Palace.

      Usuń
  6. Kilka dni temu dostałam odpowiedź od Kate z okazji urodzin, na kartę świąteczną wciąż czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.