wtorek, 3 stycznia 2017

Listy ze Szwecji, Monako, Luksemburga i Belgii


Dziś pokażemy Wam listy, które otrzymałyśmy w ostatnim czasie.

Gabrysia

1 grudnia wysłałam list do Monako z życzeniami dla bliźniąt. 28 grudnia otrzymałam odpowiedź, którą jest dwustronna kartka z podziękowaniami w języku francuskim i angielskim.






Marta

27 grudnia dotarła do mnie przesyłka ze Szwecji, w której znalazłam dwa listy. Pierwszy był podziękowaniem za życzenia urodzinowe, które wysłałam do Księżnej Sofii, natomiast drugi to odpowiedź na list wysłany do Księcia Carla Philipa. W kopercie znalazłam także śliczne zdjęcie Rodziny Królewskiej pochodzące z letniej sesji zdjęciowej. Na odpowiedź czekałam 28 dni.





28 grudnia otrzymałam odpowiedź na życzenia wysłane do Jacques'a i Gabrieli z okazji drugich urodzin.
Czekałam 28 dni.

podziękowania po angielsku

podziękowania po francusku

30 grudnia natomiast dotarła do mnie kartka z życzeniami od Księżnej Stephanie i Księcia Guillaume. Odpowiedź nadeszła po 17 dniach.





Dziś w skrzynce znalazłam aż dwie wspaniałe kartki:)

Pierwsza to odpowiedź świąteczna od rodzinki z Monako. Czekałam na nią 28 dni:)






Druga dziś kartka to śliczna odpowiedź od Królowej Matyldy z Belgii.
Dotarła po 21 dniach.




A jak tam u Was? Dostaliście już jakieś listy? Na jakie odpowiedzi jeszcze czekacie?

9 komentarzy:

  1. Ja czekam na odpowiedź od Kate, wysłałam 16 grudnia, więc pewnie na początku lutego przyjdzie wyczekiwany list :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przesyłki ze Szwecji ;)
    U mnie nowych listów brak :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dziś dostałam odpowiedź świąteczną z Monako:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyslalam list do Sofii i Carla 4 grudnia. Mysliscie ze JesCze przyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wysyłałam żadnych listów, ale miło patrzeć jak inni dostają odpowiedzi. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ☺ Ja dostałam kartki świąteczne z Monako i Belgii do Sofii wysłałam życzenia urodzinowe ale czekam jeszcze na odpowiedź ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ☺ Ja dostałam kartki świąteczne z Monako i Belgii do Sofii wysłałam życzenia urodzinowe ale czekam jeszcze na odpowiedź ☺

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.