środa, 21 marca 2018

Rozwód w Maroku?

http://blog_real.blogs.sapo.pt/


Hiszpańskie media podały, że  Król Mohamed VI i księżna Lala Salma rozwodzą się!



Twitter

Król Mohamed VI i Salma Bennani poznali się w 1999 r. na przyjęciu w ONA Group. 
Po dwóch latach znajomości ogłoszono zaręczyny, a Król przedstawił swoją wybrankę światu (była to pierwsza taka sytuacja w historii Maroka, do tej pory małżeństwa monarchy trzymane były w tajemnicy). Para pobrała się 21 marca 2002 roku, a Salma oprócz tradycyjnego "Lalla" otrzymała również tytuł księżnej. Mają dwójkę dzieci: syna Księcia Maulaj Hassan'a (ur. 2003 r.) oraz córkę Lallę Chadidżę (ur. 2007r.).
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Królu Mohamedzie i Lalli Salmie to klik.

hola.com

Księżna Lalla Salma coraz rzadziej pojawia się publicznie, jej ostatnie oficjalne wyjście miało miejsce w grudniu ubiegłego roku (wtedy też pojawiła się w nowej fryzurze). Hola! jako argument przytacza fakt, że księżna przestała (przynajmniej publicznie) angażować się w pracę swojej fundacji wspierającej walkę z rakiem. Ostatnio nie była także obecna przy mężu w czasie jego pobytu w szpitalu (kilka tygodni temu Król przeszedł operację serca klik), co tylko przysporzyło domysłów w tej sprawie.

Twitter

Razem z Gabrysią jesteśmy bardzo zaskoczone tymi informacjami i mamy nadzieję, że zostanie wydane jakieś oświadczenie w tej sprawie. Jak na razie hiszpańska prasa opiera się na informacjach
"dobrze poinformowanych źródeł".


A co Wy myślicie na ten temat?

8 komentarzy:

  1. Niestety ja nie jestem w szoku-pod tamtym postem o operacji króla pisałam o moich wątpliwościach na temat jego związku z żoną. Mam jednak nadzieję, że to tylko kryzys, który mogą pokonać, a nie ostateczne decyzje o rozstaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś też wtedy,gdzie była jego żona a ktoś wtedy Ci odpisał,że może robiła zdjęcie

      Usuń
  2. Mam nadzieję,że to tylko plotki,bo byli chyba jednym z nielicznych małżeństw w świecie arabskich royalsów,w którego miłość i stałość można by wierzyć.Ale rzeczywiście fakty mówią same za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gdzieś przeczytałam, że podobno są już po rozwodzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, tak jak pisałyśmy nie wydano oficjalnego oświadczenia, więc nie wiadomo

      Usuń
  4. Dla mnie to szok. Mam nadzieję, że będzie oficjalne info

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskakujaca wiadomość. J mam nadzieję, że to kryzys w związku, który zostanie przezwycięzony.
    Chociaz z drugiej strony, skoro księżna zmieniła fryzurę - nowa fryzura na nowe zycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.