poniedziałek, 18 listopada 2019

Królewskie odpowiedzi: Wielka Brytania,Luksemburg, Belgia, Szwecja



Kochani!
Dziś zapraszamy Was do obejrzenia naszych królewskich odpowiedzi, które nadeszły od połowy czerwca do  końca października:)

Gabrysia

18 czerwca otrzymałam kartkę z podziękowaniami za życzenia urodzinowe od księżniczki Charlotte. Czekałam prawie dwa miesiące.







9 lipca dotarła do mnie karteczka z podziękowaniami za gratulacje z okazji narodzin Archie'go. Czekałam dwa miesiące.




5 września otrzymałam odpowiedź urodzinową od księżnej Meghan. Czekałam prawie dwa miesiące.



9 września dotarła do mnie kartka z podziękowaniami z okazji urodzin księżnej Kornwalii. Czekałam niecały miesiąc.




24 października, po trzech miesiącach i dwóch tygodniach czekania, otrzymałam wreszcie kartkę z okazji 6. urodzin George'a.




Marta


18 czerwca podobnie jak Gabrysia dostałam kartkę z podziekowaniem od Księżniczki Charlotte.
Czekałam 6 tygodni.




19 czerwca dotarła do mnie piękna odpwiedź od Tessy i jej synów,

Czekałam 2 miesiące i 10 dni.


9 lipca otrzymałam odpowiedź na gratulacje wysłane z okazji narodzin Archie'go.




Czekałam 2 miesiące.


30 lipca dotała do mnie kartka od Ksieżnej Camilli




Czekałam 20 dni.

3 września dotarła do mnie kartka z okazji Święta Narodowego.
Czekałam miesiąc i 3 dni.



5 września otrzymałam odpowiedź od Księżnej Meghan
Czekałam miesiąc i 6 dni




9 września otrzymałam odpowiedź od Królowej Paoli i Króla Alberta w odpowiedzi na życzenia wysłane z okazji 60 rocznicy ślubu.

Czekałam niecałe 2 miesiące




7 października otrzymałam śliczną kartkę od Księcia George'a w odpowiedzi na życzenia urodzinowe.
Czekałam niecałe 3 miesiące




14 października dotarły do mnie trzy kolejne odpowiedzi.

Pierwsza z nich to podziękowanie za życzenia dla Noah'a
Nadeszła po miesiącu i 3 dniach.



Drugi to odpowiedź od Carla Philipa z okazji jego 40 urodzin.
Czekałam dość długo, bo 5 miesięcy i 6 dni.





Trzecia odpowiedź to długo wyczekiwany przeze mnie list z okazji chrztu synka Meghan i Harry'ego
Dotarł po 3 miesiącach i 4 dniach.




21 października otrzymałam odpowiedź od Księżniczki Eugenie z okazji 1 rocznicy ślubu.
Czekałam 19 dni. 



A co tam u Was? skrzynki pełne?

6 komentarzy:

  1. Pamiętam to zaskoczenie gdy po ponad 5 miesiącach w mojej skrzynce znalaza się kartka od księcia Carla Philipa
    Kilka odpowiedzi nadeszło, ale czekam jeszcze na odpowiedź z Belgii z okazji urodzin księżniczki Elizabeth. Mam nadzieję, że się doczekam <3

    /J.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio pustki w skrzynce dostałam odpowiedz od Eugenii nadal czekam na list od Beatrice z okazji zaręczyn i Elisabeth z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe z czego wynika to, że kartki ze Szwecji przychodzą tak późno (jeśli w ogóle przychodzą, co już jest sukcesem)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku nie dostałam odpowiedzi na życzenia od księżnej Camilli. Czekam z kolei na kartkę od księżniczki Beatrycze wysłana z okazji zaręczyn oraz od przyszłej królowej Belgii. W ubiegłym roku nie doczekałam się ani od Bea ani od Elisabeth odpowiedzi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co można zaobserwować na instagramie, nikt jeszcze nie dostał odpowiedzi od Beatrice i Elisabeth, więc spokojnie ;)

      Usuń
  5. Gratuluję imponującej kolekcji :)
    Mam pytanie do autorek bloga - w jaki sposób wysyłacie Panie życzenia i listy? Chodzi mi o formę przesyłki, czy priorytetem czy listem zwykłym :) ja zawsze wysyłałam do brk priorytetem dla pewności, ale trochę to zawsze kosztowało :) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.