piątek, 27 maja 2016

Garden Party w Pałacu Buckingham, chrzest księcia Oscara, nowe zdjęcie księżnej Tatiany+więcej!


Wielka Brytania

Na wczorajszym Garden Party książę Andrzej spotkał się z weteranami, którzy brali udział w wojnie w Afganistanie. Towarzyszyły mu jego córki: Beatrice i Eugenie. 

Twitter


Twitter

Twitter

Twitter
25 maja Hrabina Wessex spotkała się z członkami Defence Medical Welfare Service.

Twitter

Twitter

Książę Gloucester znajduje się obecnie w Hong Kongu, gdzie wspiera ideę partnerstwa archiotektów pochodzących z Wielkiej Brytanii i Hong Kongu.

Twitter


Norwegia/Szwecja/Dania

W środę Królowa Sonja wzięła udział w Międzynarodowym Festiwalu w Bergen. 

Twitter

Twitter

Wczoraj księżna Sofia była obecna na wręczeniu nagród i dyplomów sióstr Sophiahemmet.

http://www.therealmyroyals.com/

http://www.therealmyroyals.com/

http://www.therealmyroyals.com/
Dzisiaj w Kaplicy Królewskiej odbyła się wyczekiwana przez królewskich fanów ceremonia chrztu księcia Oscara!































Jeśli chodzi o stylizacje- moje serce skradła księżniczka Madeleine. Wyglądała fantastycznie, pięknie upięte włosy, sukienka, Maddie jest piękną kobietą. Kiedy tylko zobaczyłam Estelle, od razu się wzruszyłam. Ślicznie wyglądała, ale i tak najbardziej uwielbiam kiedy pozdrawia zgromadzonych ;) Leonore jak zwykle trochę rozbrykana, ale nie ma co się dziwić, przecież jest jeszcze dzieckiem. Według mnie Oscar jest podobny do Daniela, spójrzcie na te oczy :) Podsumowując, cała ceremonia bardzo mi się podobała, uwielbiam oglądać wszelakie śluby, chrzty i inne wydarzenia w Szwedzkiej Rodzinie Królewskiej, ponieważ są takie ciepłe i rodzinne. A Wam, jak się podobało? :)


Belgia

Wczoraj wieczorem królowa Matylda i jej syn książę Gabriel uczestniczyli w koncercie finałowym organizowanym w ramach Przeglądu Muzyki Klasycznej imienia Królowej Elżbiety.

Twitter

Twitter

Dzisiaj król Filip był obecny na inauguracji kampusu Barco.


Twitter


Twitter


Holandia

Wczoraj królowa Maxima uczestniczyła w przyznaniu nagród Króla Willema I, które miało miejsce w Eindhoven.

http://www.therealmyroyals.com/

http://www.newmyroyals.com/

http://www.newmyroyals.com/

Grecja

Księżna Tatiana również była obecna na premierze opery w Tetrze w Rzymie. Jak pisałam w poprzedniej notce, byli tam też: Marie-Chantal, Pavlos i Maria Olympia.

http://www.noblesseetroyautes.com/

Monako

Charlotte Casiraghi została sfotografowana w parku w Rzymie, gdzie jest obecnie ze swoim synkiem Raphael'em.




Księżna Hanoweru i Książę Albert uczestniczyli w uroczystej procesji.

Facebook

Facebook

Facebook

Facebook


6 komentarzy:

  1. ile się czeka na list z Belgii zwykle? Ja już czekam 1 msc i 18 dni i nic :( boję się że już nie przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nicolas jest prześliczny, jego siostrzyczka także mały brojek z niej :P Ale to jeszcze dziecko. Dobrze, że nie robią z tego problemu.
    Dla mnie Maddie też wygladała olśniewająco. W ogóle jest śliczna chyba najładniejsza księżniczka według mnie. Ma cudowny uśmiech.
    Dla mnie Sofia też bardzo ładnie się prezentowała.
    Vicki- Jak dla mnie jej stylizacja to niewypał. Nie podobało mi się w niej nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Mary i Frederik, czy MM i Hakkon nie zabrali swoich dzieci, bo fajnie było na chrztach w Danii oglądać dzieciaki zgromadzone wokół chrzcielnicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej a ile czekasz już na list od krolowej Elżbiety?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chrzest księcia Oskara piękny. Wiktoria ubrała się fajnie inaczej niż tego można oczekiwać. I prawda Oskar to cały tata :) śliczny jest, zobaczymy jak podrosnie jeszcze troszkę :)

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.