27 maj 2016

Garden Party w Pałacu Buckingham, chrzest księcia Oscara, nowe zdjęcie księżnej Tatiany+więcej!

Wielka Brytania

Na wczorajszym Garden Party książę Andrzej spotkał się z weteranami, którzy brali udział w wojnie w Afganistanie. Towarzyszyły mu jego córki: Beatrice i Eugenie. 

Twitter


Twitter

Twitter

Twitter
25 maja Hrabina Wessex spotkała się z członkami Defence Medical Welfare Service.

Twitter

Twitter

Książę Gloucester znajduje się obecnie w Hong Kongu, gdzie wspiera ideę partnerstwa archiotektów pochodzących z Wielkiej Brytanii i Hong Kongu.

Twitter


Norwegia/Szwecja/Dania

W środę Królowa Sonja wzięła udział w Międzynarodowym Festiwalu w Bergen. 

Twitter

Twitter

Wczoraj księżna Sofia była obecna na wręczeniu nagród i dyplomów sióstr Sophiahemmet.

http://www.therealmyroyals.com/

http://www.therealmyroyals.com/

http://www.therealmyroyals.com/
Dzisiaj w Kaplicy Królewskiej odbyła się wyczekiwana przez królewskich fanów ceremonia chrztu księcia Oscara!































Jeśli chodzi o stylizacje- moje serce skradła księżniczka Madeleine. Wyglądała fantastycznie, pięknie upięte włosy, sukienka, Maddie jest piękną kobietą. Kiedy tylko zobaczyłam Estelle, od razu się wzruszyłam. Ślicznie wyglądała, ale i tak najbardziej uwielbiam kiedy pozdrawia zgromadzonych ;) Leonore jak zwykle trochę rozbrykana, ale nie ma co się dziwić, przecież jest jeszcze dzieckiem. Według mnie Oscar jest podobny do Daniela, spójrzcie na te oczy :) Podsumowując, cała ceremonia bardzo mi się podobała, uwielbiam oglądać wszelakie śluby, chrzty i inne wydarzenia w Szwedzkiej Rodzinie Królewskiej, ponieważ są takie ciepłe i rodzinne. A Wam, jak się podobało? :)


Belgia

Wczoraj wieczorem królowa Matylda i jej syn książę Gabriel uczestniczyli w koncercie finałowym organizowanym w ramach Przeglądu Muzyki Klasycznej imienia Królowej Elżbiety.

Twitter

Twitter

Dzisiaj król Filip był obecny na inauguracji kampusu Barco.


Twitter


Twitter


Holandia

Wczoraj królowa Maxima uczestniczyła w przyznaniu nagród Króla Willema I, które miało miejsce w Eindhoven.

http://www.therealmyroyals.com/

http://www.newmyroyals.com/

http://www.newmyroyals.com/

Grecja

Księżna Tatiana również była obecna na premierze opery w Tetrze w Rzymie. Jak pisałam w poprzedniej notce, byli tam też: Marie-Chantal, Pavlos i Maria Olympia.

http://www.noblesseetroyautes.com/

Monako

Charlotte Casiraghi została sfotografowana w parku w Rzymie, gdzie jest obecnie ze swoim synkiem Raphael'em.




Księżna Hanoweru i Książę Albert uczestniczyli w uroczystej procesji.

Facebook

Facebook

Facebook

Facebook


8 komentarzy:

  1. ile się czeka na list z Belgii zwykle? Ja już czekam 1 msc i 18 dni i nic :( boję się że już nie przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam 1/1,5, nie pamiętam dokładnie. Spokojnie, nie martwcie się. To, że list po miesiącu nie przychodzi to nie znaczy, że już nie dojdzie. Teraz bardzo dużo osób wysyła listy do rodzin królewskich, dlatego czas oczekiwania jest też dłuższy ;) Jeśli list do Was nie dojdzie w przeciągu 3 miesięcy to dopiero wtedy można się martwić, bo to maksymalny czas oczekiwania, ale wiem, że odpowiedź na życzenia z okazji ślubu Sofii i Carla przyszła do niektórych po 4 miesiącach :) Także trzeba być cierpliwym i czekać, list na pewno dotrze :)

      Usuń
  2. Nicolas jest prześliczny, jego siostrzyczka także mały brojek z niej :P Ale to jeszcze dziecko. Dobrze, że nie robią z tego problemu.
    Dla mnie Maddie też wygladała olśniewająco. W ogóle jest śliczna chyba najładniejsza księżniczka według mnie. Ma cudowny uśmiech.
    Dla mnie Sofia też bardzo ładnie się prezentowała.
    Vicki- Jak dla mnie jej stylizacja to niewypał. Nie podobało mi się w niej nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Mary i Frederik, czy MM i Hakkon nie zabrali swoich dzieci, bo fajnie było na chrztach w Danii oglądać dzieciaki zgromadzone wokół chrzcielnicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej a ile czekasz już na list od krolowej Elżbiety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam 11 kwietnia i jeszcze nie dostałam odpowiedzi

      Usuń
  5. Chrzest księcia Oskara piękny. Wiktoria ubrała się fajnie inaczej niż tego można oczekiwać. I prawda Oskar to cały tata :) śliczny jest, zobaczymy jak podrosnie jeszcze troszkę :)

    OdpowiedzUsuń