27 maj 2016

Dwa listy z Anglii!

Witajcie :) Dzisiaj otrzymałam dwie odpowiedzi z Anglii. Pierwszą: od Williama i Kate, podziękowanie z okazji rocznicy ślubu. Muszę przyznać, że kiedy zobaczyłam wspólne zdjęcie pary na Twitterze i informację, że wysyłają to zdjęcie jako podziękowanie to bardzo się ucieszyłam, pewnie jak każdy, kto wysłał list :) 





Kolejna odpowiedź to podziękowanie za życzenia urodzinowe z okazji 1 urodzin księżniczki Charlotte. Zdjęcie również bardzo mi się podoba. Tradycyjnie z tyłu są wyrazy wdzięczności od rodziców księżniczki i pozdrowienia. 

Na odpowiedzi czekałam półtora miesiąca



A Wy, dostaliście już odpowiedzi? :)

8 komentarzy:

  1. Ja aktulanie czekam na odpowoedz od Markjsa Habsburga juz 1,5 msc :(. Sadzisz ze powinna juz za nidlugo byc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę że niedługo powinna dojść, ja czekałam miesiąc

      Usuń
  2. Na obie odpowiedzi wciąż czekam, myślę, że to dlatego, że dość późno wysłałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka: listonosz właśnie przyniósł!!!

      Usuń
  3. bardzo ładne jest to zdjęcie Williama i Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Mam nadzieję, że będą je jeszcze wysyłać ;)

      Usuń