niedziela, 10 lutego 2019

Królewskie odpowiedzi: Luksemburg, Belgia, Dania, Hiszpania, Wielka Brytania


Zapraszamy Was do obejrzenia królewskich odpowiedzi, które nadeszły do nas ostatnio :)

Gabrysia

21 stycznia nadeszła odpowiedź świąteczna od księcia Karola i księżnej Camilli. Czekałam miesiąc i trzy dni.







Następnego dnia dostałam odpowiedź z tej samej okazji od Kate i Williama. Czekałam miesiąc i cztery dni.





25 stycznia dostałam kartkę świąteczną z Belgii od króla Philippe'a, królowej Mathilde i ich rodziny. Czekałam miesiąc i 15 dni.






1 lutego dotarły do mnie dwa listy.

Pierwszy to kartka świąteczna z Hiszpanii od króla Felipe i królowej Letizii. Czekałam prawie dwa miesiące.






Druga kartka to odpowiedź od księcia Harry'ego i księżnej Meghan na list, który wysłałam z okazji ogłoszenia pierwszej ciąży księżnej. Niedawno pytaliście nas, czy dostałyśmy już odpowiedź z tej okazji, wtedy byłam przekonana, że już nie ma co czekać, bo po prostu nie przyjdzie, a tu taka niespodzianka :) Także spokojnie, mam nadzieję, że i do Was wkrótce dojdzie :)
Czekałam trzy miesiące.






Marta

28 stycznia otrzymałam 3 listy. Na wszystkie czekałam miesiąc i 16 dni.

Pierwsza odpowiedź to śliczna kartka od Księżnej Stephanie z Luksemburga.





Druga to list z Dani, od Królowej Małgorzaty.



Trzecia odpowiedź jest z Belgii od Królowej Paoli.





1 lutego nadeszły 2 kolejne odpowiedzi. 


Pierwsza odpowiedź to śliczna kartka od Królowej Letizii.





 Czekałam miesiąc i 20dni.

Druga kartka przyszła z Wielkiej Brytanii od Księcia i Księżnej Sussex w odpowiedzi na gratulacje z powodu ciąży Meghan. Czekałam 3 miesiące i 7 dni.







A jak tam u Was? Skrzynki pełne?

2 komentarze:

  1. Piękne odpowiedzi gratulacje ja ostatnio zaniedbalam wysyłanie listów muszę się zmobilizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swój pierwszy list wysłałam z okazji narodzin Louisa, także z fascynacją (i odrobiną zazdrości) patrzę na Wasze pokaźne kolekcje. Zupełnie nie pomyślałam, by wysłać życzenia świąteczne do Hiszpanii, Monako czy Belgii - na pewno w tym roku to naprawię, bo odsyłają bardzo piękne odpowiedzi. [Tak samo zupełnie nie pomyślałam, żeby napisać z okazji chrztu Louisa i teraz pluję sobie w brodę.] Od półtora miesiąca nie byłam w domu, bo studiuję, ale z tego co wiem to czekają na mnie cztery listy.

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.