piątek, 1 lipca 2016

Zdjęcie miesiąca- czerwiec

Wymyśliłam dla Was nową ankietę i mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Co miesiąc będziecie mogli wybrać zdjęcie miesiąca, mamy już gif, stylizacje więc pomyślałam, że nie będzie to głupi pomysł. Może to być fotografia najpiękniejsza/najśmieszniejsza/najbardziej urocza, po prostu taka, która od razu skradła Wasze serce ;) Wybrałam trochę zdjęć, mam nadzieję, że nie za dużo, bo jak już wiecie, zawsze mam problem z wyborem. Podobnie jak z gifem miesiąca, czerwiec jest bardzo "brytyjski", stąd też tyle zdjęć :D Ankieta tradycyjnie po prawej stronie bloga :)
***

1. 



2.


3. 

4.


5.


6.

7.


8.


9.

10.


11.


12.


13.


14.


15.


16.


17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

1 komentarz:

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.