piątek, 1 lipca 2016

Gif miesiąca: czerwiec

Wiem, że znowu przesadziłam z ilością gifów, ale jest ich tak dużo, a mi się wszystkie podobają i nie mogłam się zdecydować :D ( następnym, razem się poprawię ) Tym razem bardzo "brytyjsko" :D Dlatego też możecie wybrać w ankiecie kilka odpowiedzi, bo wiem, że wybranie jednego najlepszego gifu spośród tylu jest straszne, także zostawiam Was z tą trudną decyzją ;)



1.


2. 


3. 


4. 


5. 


6. 
7.
8. 
9.
10. 
11. 
12. 
13. 


14. 
15. 
16. 
17.

(Do Kate:) "Twoje gotowanie jest w porządku, jest coraz lepiej"

18.


19.


20.
21.


22.
23.
24.
25.


26.
27.
28.
29.


30.
31.
32.


33.
34.


35.
36. 
37.





5 komentarzy:

  1. 10-12 są takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mecz Hiszpanów- -król oczywiście musi być pierwszy w reakcji :)
    George i Charlotte na balkonie z rodzicami- najlepsze.Nie jestem w stanie wybrać czy lepsze jest jak królowa mówi wnukowi,żeby wstał czy jak William ciągnie George. za koszulkę: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gify są super im więcej tym lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza Leonore :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zagłosować na "Stand up William", ale coś nie tak jest z numerami gifów ;)

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.