wtorek, 14 października 2014

Witam wszystkich!

No i stało się- założyłam swojego pierwszego bloga :D O czym będzie? O monarchiach oczywiście, no bo w końcu ten temat jest moją życiową pasją i poglądem politycznym jednocześnie.
Będzie głównie o monarchiach europejskich (nawet tych zdetronizowanych), ale interesujące rzeczy z życia azjatyckich i afrykańskich monarchii też będą.
Cóż mogę jeszcze dodać? Mam nadzieję, że mój blog Wam się spodoba, a może nawet i zainspiruje.
Także jeszcze raz serdecznie Was witam i mam nadzieję, że wkrótce poznamy się troszeczkę lepiej :)

Całuję i ściskam,
Larissa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.