27 lis 2016

Królewskie odpowiedzi - Luksemburg, Holandia, Wielka Brytania

Kochani! Dziś przedstawię Wam listy, które otrzymałam w ostatnim czasie.

26 października wysłałam życzenia z okazji rocznicy ślubu Stephanie i Guillaume. 18 listopada otrzymałam odpowiedź. Tradycyjnie była to wydrukowana karteczka z podziękowaniem. Dostałam także śliczne zdjęcie Pary Książęcej.





Natomiast 24 listopada dostałam odpowiedź od Królowej Maximy. Otrzymałam piękne zdjęcie całej rodzinki oraz karteczkę z podziękowaniami. List wysłałam 14 listopada, czekałam tylko 10 dni:)




25 listopada otrzymałam podziękowanie za życzenia urodzinowe od Księcia Karola. Czekałam dokładnie 3 tygodnie.




A co tam u Was? Jakieś nowe listy? Wysłaliście już świąteczne kartki?

14 komentarzy:

  1. skoro Ty dostałaś już to i ja mogę wyczekiwać na odpowiedzi z Luksemburba i WB ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odpowiedzi!
    A czy mogę wiedzieć o czym napisałaś w listach do Stephanie i jej męża, jak i w liście do Maximy ? I czy prosiłaś o zdjęcie?
    Ps bardzo szybko ta odpowiedz z Luksemburga! Slyszalam że na odpowiedź od Guillaume i Stephanie trzba czekac co najmniej 3 miesiące i ze clarie i Felix szybciej odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Jeśli chodzi o Stephanie to wysłałam życzenia rocznicowe, chyba nie wspominałam nic o zdjęciu, ale fajnie, że przysłali:) Natomiast w liście do Maximy napisałam kilka słów o sobie, o tym, że bardzo ją podziwiam, zaprosiłam do Polski i poprosiłam o zdjęcie.
      Co do oczekiwania na odpowiedź z Luksemburga to pisałam tam już kilka razy i nigdy nie czekałam dłużej jak półtora miesiąca.

      Usuń
  3. Dziewczyny myślcie że biuro Sofi będzie odpowiadało na życzenia wysłane z okazji jej urodzin? I ze beda wysyłać zdjęcia? Bo kiedyś sie zrazilam, bo napisałam do Silvi i vic i bez odpowiedzi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ciężko mi powiedzieć, bo do tej pory nie pisałam do niej na urodziny. Jednak myślę, że warto spróbować, ja w tym roku zaryzykowałam pisząc do Carla Philipa i do Króla Gustawa życzenia urodzinowe i w obu przypadkach się udało:)

      Usuń
  4. gratuluje jestes wielka ja też dostałam taką sama kartke o Stephanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile czekałaś?

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję i również gratuluję:)

      P.S. Odezwij się proszę w wolnej chwili na mojego maila martacorrespondence90@gmail.com
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Piękne listy gratuluję ja też napisałam do Luxemburga ale czekam jeszcze na odpowiedź a wysyłał ktoś list z okazji ślubu Leki i Eli i dostał odp?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne odpowiedzi !!! Gratuluje!!!
    Mam pytanie czy często wysyłacie listy do rodziny królewskiej z Luksemburga ? czy np wysyłaliscie list do księżniczki Aleksandry z Luksemburga ? i Czy Luksemburg odpisuje na listy ?

    OdpowiedzUsuń