wtorek, 31 lipca 2018

Królewska korespondencja: Luksemburg, Wielka Brytania, Liechtenstein, Monako, Hanower


Kochani! Dziś pora na kolejną porcję listów.


Gabrysia

4 lipca otrzymałam karteczkę z podziękowaniami za życzenia z okazji ślubu Harry'ego i Meghan. Czekałam nieco ponad miesiąc.







26 lipca otrzymałam odpowiedź od księżnej Ekateriny, do której napisałam z okazji narodzin Elisabeth i rocznicy ślubu. Czekałam równo 13 dni.





Marta

9 lipca otrzymałam odpowiedź od Księżnej Claire. Czekałam tylko 12 dni.




16 lipca dotarła do mnie odpowiedź z Liechtensteinu od Księżnej Sophie do której wysłałam życzenia rocznicowe. Czekałam 19 dni.




17 lipca otrzymałam list z Monako od Księżnej Charlene z podziękowaniem za życzenia rocznicowe.
Czekałam niecałe trzy tygodnie.


26 lipca dotarła do mnie odpowiedź od Księżnej Ekateriny z podziękowaniem za życzenia rocznicowe. Czekałam niecały miesiąc.



A jak tam u Was? Dostaliście coś ostatnio?

5 komentarzy:

  1. Gratuluję przede wszystkim,że udało się wam zdobyć tak wyjątkowe i piękne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne odpowiedzi gratuluję też ostatnio dostałam kartkę z Lichtensteinu i ciągle czekam na odpowiedź od Harrego i Meghan

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Wam odpowiedzi!
    Ja dostałam kartkę od Ekateriny z wiadomością do mnie w środku (ta sama co Marta). I nadal cisza...
    Pozdrawiam
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jaki adres piszecie do Ekateriny?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekaterina von Hannover
      Herrenhäuser Straße 4
      30419 Hannover
      Deutschland / Niemcy

      Usuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.