wtorek, 9 stycznia 2018

Królewskie odpowiedzi - Belgia, Monako, Wielka Brytania



Kochani! Dziś zapraszamy do obejrzenia naszych królewskich odpowiedzi.

Gabrysia

4 stycznia otrzymałam kartkę z podziękowaniami za życzenia świąteczne od księżnej Kate, księcia Williama i ich dzieci. Do kartki użyto zdjęcia z ubiegłorocznego Trooping the Colour. Czekałam niecały miesiąc.







Marta


22 grudnia otrzymałam odpowiedź od Królowej Matyldy i Króla Filipa.
Czekałam tylko 10 dni.




29 grudnia dotarła do mnie odpowiedź z Monako. Była to tradycyjna karteczka z podziękowaniem za życzenia urodzinowe dla Jacques'a i Gabrieli. Czekałam 17 dni.





4 stycznia natomiast otrzymałam kartkę świąteczną od rodzinki z Monako. Czekałam 23 dni.






Dziś dotarły do mnie dwie odpowiedzi z Wielkiej Brytanii:)

Pierwsza to podziękowanie za życzenia świąteczne od Kate, Williama i dzieci.
Czekałam na nie 28 dni.




Druga to odpowiedź na życzenia zaręczynowe  wysłane do Harry'ego i Meghan. List dotarł po miesiącu i 11 dniach.




A jak tam u Was? Dostaliście coś nowego?

 Na jakie świąteczne odpowiedzi jeszcze czekacie?

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Do mnie też dotarła dziś kartka od Harrego i Meghan :) na odpowiedzi świąteczne ciągle czekam :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Ja dzisiaj dostałam kartkę od Harry'ego i Meghan w odpowiedzi na życzenia świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wciąż czekam na podziękowania za życzenia zaręczynowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartkę z życzeniami slubnymi do Harry'ego i Eugenie wyślę!
    Postanowione
    anial_royal

    OdpowiedzUsuń
  5. Do you want to be my girlfriend,Princess Mario?Do you want to be my wife księżniczko Mario?

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.