sobota, 27 stycznia 2018

Królewska korespondencja - Wielka Brytania, Włochy, Belgia, Holandia, Luksemburg


Kochani! Dziś zapraszamy do obejrzenia naszych nowych królewskich odpowiedzi.


Gabrysia

9 stycznia otrzymałam podziękowanie za gratulacje, jakie wysłałam księciu Harry'emu i Meghan Markle z okazji ich zaręczyn. Czekałam miesiąc i siedem dni.







11 stycznia dotarły do mnie podziękowania za życzenia świąteczne od księcia Karola i księżnej Camilli, na które czekałam niecałe trzy tygodnie.





23 stycznia natmiast dotarła do mnie świąteczna kartka z Belgii - od królowej Mathilde i króla Philippe. Czekałam miesiąc i dwa tygodnie.






26 stycznia otrzymałam kartkę z podziękowaniami za życzenia świąteczne od księcia Guillaume'a i księżnej Stephanie. Czekałam miesiąc i cztery dni.





Marta


 17 stycznia otrzymałam podziękowanie za życzenia świąteczne od Księcia Harry'ego i Meghan.
Czekałam nieco ponad miesiąc.







Tego samego dnia dotarła do mnie także odpowiedź od Księżnej Camilii i Księcia Karola na którą czekałam również troszkę ponad miesiąc.





22 stycznia otrzymałam aż 3 odpowiedzi.

Pierwsza z nich jest od Księcia Amadeo z Włoch. Dotarła po miesiącu i 9 dniach.






Drugi list to  kartka świąteczna od Królowej Paoli i Króla Alberta. Czekałam ponad miesiąc.





Ostatnia odpowiedź to kartka od Królowej Maximy i Króla Willema - Alexandra. Dotarła po pięciu tygodniach. 





Dziś otrzymałam odpowiedź od Księżnej Stephanie i Księcia Guillaume. Czekałam miesiąc i 13 dni.







A jak tam u Was? Na jakie odpowiedzi czekacie?

9 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się odpowiedzi od króla Filipa i królowej Matyldy. Ciekawa jest też odpowiedź od włoskiego księcia Amadeo. Mogłybyście przybliżyć losy włoskiej rodziny królewskiej? Choć z tego co pamiętam, to coś już o niej pisałyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, był już post tutaj: http://blueblood-royals.blogspot.com/2016/01/sobota-z-monarchia-pretendenci-do.html

      Usuń
  2. Zaciekawiła mnie ta kartka z Włoch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Wam kartek ja czekam na razie tylko od księżnej Mary z Dani bo Charlene zapomniałam wysłać.
    Wy wysyłacie tak dużo kartek i macie dużo odpowiedzi ale mam do Was prośbę i może ja spełnicie jak znajdziecie chwilkę a mianowicie jak będziecie pisały następnym razem królewska korespondencję to możecie dodać informację na której z kartek macie podpis osobisty członka rodziny królewskiej a na której asystentki albo nadrukowany podpisać.
    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam zapytać bo pierwszy raz wysyłałam kartkę do księżnej Mary i chciałam zapytać czy wy wysyłacie zwykłą pocztą polską?
      Gosia

      Usuń
    2. Bardzo dziękujemy! Oczywiście następnym razem spełnimy Twoją prośbę.
      Jeśli chodzi o listy to każdy wysyłamy pocztą polską jako list zwykły priorytetowy (aktualna cena - 6 zł)

      Usuń
  4. Gratulacje moja skrzynka na razie święci pustkami ale też wysłałam do Alberta i Paoli więc może wkrótce otrzymam odp :)
    A czy dostał ktoś w tym roku odp z Hiszpanii? Bo życzenia świąteczne to już 3 list jaki do nich wysłałam i jeszcze na żaden nie dostałam odpowiedzi :(
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio otrzymałam odpowiedzi świąteczne od Harry'ego i Meghan oraz od Kate i rodzinki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluę Wam odpowiedzi!
    Szkoda, że nie wysłałam kartki z okazji zaręczyn harry'ego...
    Zauważyłam, że z Holandii już któryś raz z rzędu wysyłają tą samą kartkę, nawet nadrukowanych podpisów nie ma :(

    Dziewczyny pisałyście do Stephanie i Guiliame z okazji ich 5 rocznicy ślubu?
    anial_royal

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.