piątek, 25 marca 2016

Nowe zdjęcie i członek Czarnogórskiej Rodziny Królewskiej, dalsza część wywiadu z Nicholasem+ więcej

Wielka Brytania


Książę William przebywa z prywatną wizytą w Kenii. Spotkał się z Prezydentem Uhuru Kenyattą.
blog_real.blogs.sapo.pt



blog_real.blogs.sapo.pt


Królowa Elizabeth II i Książę Philip uczestniczyli w tradycyjnej mszy w Zamku Windsor, z okazji Wielkiego Czwartku.
 
blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt


Książę Harry zatrzymał się u jednej z rodzin w nepalskiej wiosce Leorani.

blog_real.blogs.sapo.pt

 


Holandia


Król Willem-Alexander przyjął na audiencji ambasadora Mauritiusu.

blog_real.blogs.sapo.pt

Potem odwiedził wielokulturowe dzielnice Hagi, Schilderswijk i Transwal.

blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt




 Szwecja


Opublikowano dwa nowe zdjęcia Księcia Oscara: jedno z mamą, a drugie z siostrą.

blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt


 Natomiast Księżna Sofia była na koncercie w Örnsköldsvik.

blog_real.blogs.sapo.pt


blog_real.blogs.sapo.pt




Luksemburg/ Belgia


Dziedziczny Wielki Książę Guillaume i Dziedziczna Wielka Księżna Stéphanie uczcili minutą ciszy ofiary wtorkowych zamachów w Brukseli. Następnie wpisali się do księgi kondolencyjnej w ambasadzie belgijskiej.

blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt


Z kolei Król Philippe i Królowa Mathilde ponownie uczcili pamięć ofiar, tym razem przed Pałacem Królewskim.

blog_real.blogs.sapo.pt

blog_real.blogs.sapo.pt




 Hiszpania


Król Juan Carlos został zauważony na meczu Atlético Madryt - PSV Eindhoven.

blog_real.blogs.sapo.pt




Albania


Książę Leka odwiedził pomnik i groby żołnierzy poległych w wojnie domowej w Kosowie.

facebook.com

facebook.com



 Czarnogóra


Opublikowano pierwsze od prawie pięciu lat oficjalne zdjęcie całej Rodziny Królewskiej. Niby nic takiego, gdyby nie fakt, że widzimy na niej dodatkowego członka rodziny. Okazuje się, że Dziedziczny Książę Boris i Dziedziczna Księżna Véronique mają jeszcze jedną córkę! Dziewczynka ma na imię Antonia i może mieć około dwóch lat.
 
noblesseetroyautes.com




 Rumunia


Pojawiły się kolejne fragmenty wywiadu z Nicholasem Medforth-Mills.

I.C: Czy główną przyczyną pozbawienia Cię praw do tronu był związek z Rumunką?

N: W prasie pisano wiele rzeczy na mój temat, ale nie oznacza to, że są one prawdziwe. Wierzę, że wszystko, co robiłem przez te ostatnie lata [jako dziedzic tronu] było na tyle odpowiednie, żeby ludzie mogli wyrobić sobie realistyczną opinię na mój temat. Nigdy nie lubiłem ujawniać swojego życia prywatnego, ponieważ twierdzę, że ta kwestia nie jest ważna w mojej pracy księcia lub tej, którą wykonuję teraz.
Proszę pozwolić mi nie komentować aspektów mojego życia prywatnego.
 
romaniatv.net

Były Książę opowiedział także o tym, że był zaskoczony reakcją ludzi na sierpniowe oświadczenie. Okazali mu sympatię i wsparcie. 

N: Byłem bardzo zadowolony. Chciałbym podziękować wszystkim ludziom, którzy wysłali mi wyrazy swojego poparcia i sympatii.

royalticism.blogspot.com

I.C: Czy istnieje możliwość Twojego powrotu do funkcji członka Rodziny Królewskiej?

N: Tak jak powiedziałem, nic nie jest niemożliwe! Oczywiście nie mam wpływu na przyszłe decyzje dworu królewskiego.

cotidianzilnic.ro
 
Nicholas przywołał również swoje wspomnienia z pierwszej wizyty w Rumunii. Było to w roku 1992, kiedy miał 7 lat.

N: Byłem w takim wieku, w którym nie rozumiałem odpowiedzialności jaka ciąży na mojej rodzinie oraz wagi tego wydarzenia. Niedługo później uświadomiłem sobie znaczenie i to jak ważne było to, co się stało. Kiedy wyszedłem na balkon Hotelu Continental przed milionem tłumów, to był wspaniały, historyczny i bardzo emocjonalny moment dla Rumunii. 
Tamtej nocy byłem nieco niegrzeczny. Po kolacji poszedłem odpocząć do swojego pokoju. Przez chwilę leżałem na łóżku, ale hałas na zewnątrz wprawił mnie w ciekawość, więc poszedłem do okna, by zobaczyć co się dzieje. Zobaczyłem morze ludzi, więc wystawiłem głowę przez okno, żeby lepiej się przyjrzeć. Nagle zapadła cisza. Tłum zaczął się rozchodzić, więc wpadłem na pewien pomysł. W pokoju miałem tulipany, więc zacząłem je rzucać pojedynczo do tłumu.
Tłum stawał się coraz głośniejszy z każdym rzucanym tulipanem. Moja mama i ojczym byli w pokoju obok. W pewnym momencie mój ojczym przyszedł sprawdzić co u mnie. Moje serce zamarło. Miałem przechlapane. 

theroyalforums.com

Nicholas od najmłodszych lat miał świadomość, że jego dziadek jest królem, a jego babcia królową, ale na tamtą chwilę wydawało mu się to nierealne. Dodał, że był zafascynowany takim niecodziennymi dziadkami.

N: Dopiero później lepiej zrozumiałem historię i wpływ tamtego wydarzenia.

theroyalforums.com



blog_real.blogs.sapo.pt, noblesseetroyautes.com, royalmusingsblogspotcom.blogspot.com

3 komentarze:

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.