wtorek, 7 stycznia 2020

Królewskie odpowiedzi w listopadzie i grudniu : Włochy, Luksemburg, Belgia, Monako, Niemcy, Hannover, Isenburg, Wielka Brytania


Kochani! Zapraszamy do obejrzenia  królewskich odpowiedzi z listopada i grudnia:)


Marta

13 listopada otrzymałam kartkę z podziękowaniami za życzenia z okazji 60 urodzin Sarah Ferguson.
Czekałam miesiąc i 11 dni.










14 listopada otrzymałam odpowiedź od  Księcia  Aosty.
Czekałam  2 miesiące i 3 dni.





15 listopada dotarła kartka od Tesssy. Czekałam miesiąc i 13 dni







19 listopada otrzymałam odpowiedź od księżnej Stephanie i Księcia Guillaume z okazji rocznicy ślubu.. Czekałam miesiąc i 17 dni







26 listopada dotarła piękna kartka z okazji 18 rodzin  Księżniczki Elisabeth  
Czekała miesiąc i 10 dni.






28 listopada otrzymałam trzy odpowiedzi.

Pierwszy list to odpowiedź na gratulacje wysłane z okazji narodzin Arcyksięcia Maximiliana. Nadeszła po 2 miesiącach i 17 dniach.






Drugi list jest odpowiedzią na życzenia rocznicowe wysłane do Królowej Elżbiety II. 
Czekałam tylko 15 dni



Trzeci list to odpowiedź z Luksemburga od Księcia Guillaume. 
Czekałam tylko 15 dni








24 grudnia otrzymałam 3 kolejne listy.

Pierwszy jest odpowiedzią urodzinową od Księcia Karola.
 Czekałam miesiąc i 11 dni




Drugi to piękna kartka świąteczna od Księżnej Ekateriny. Dotarła po 12 dniach.




Ostatnia kartka jest odpowiedzią od Księżnej Sarah z Isenburga.
Dotarła po 12 dniach.





27 grudnia dotarły dwie kolejne odpowiedzi. Obie z Monako:)


Pierwsza to odpowiedź urodzinowa od bliźniąt. Czekałam na nią 23 dni.



Drugi list to świąteczna kartka od Księżniczki  Stefanii. Dotarła po 15 dniach.



30 grudnia dotarły dwie kolejne kartki.

Pierwsza przywędrowała z Wielkiej Brytanii od Księżnej Sarah.
Czekałam 26 dni.





Druga przyszła z Niemiec od Księcia Stephana de Lippe.
Czekałam tylko 12 dni.



Ostatniego dnia roku dotarła do mnie piękna odpowiedź z Belgii od Królowej Mathilde.
Czekałam 19 dni.





A jak u Was? Koniec roku był obfity w listy?
Dużo ich wysłaliście w minionym roku?

3 komentarze:

  1. Piękne odpowiedzi :)
    Rok 2019 był pierwszym, w którym wysłałam listy do rodzin królewskich :D Wczoraj dostałam list i zdjęcie od królowej Mathilde z Belgii z okazji rocznicy ślubu:)
    Czy mogę prosić o adres do Hanoweru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Princess Ekaterina of Hannover
      Herrenhäuser Straße 4
      30419 Hannover
      Deutschland / Niemcy

      Usuń
  2. Czy dostał ktoś odpowiedź od księżnej Victorii z okazji jej urodzin?

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak nazwa użytkownika czy adres e-mail, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu oraz do celów statystycznych.